Meist
Smarttek integreerib HoReCa jaoks ERP-i, POS-i, makseid ja rakendusi ning pakub toodetele tellimuse alusel hooldusteenuseid
Smarttek keskendub digitaliseerimisele, koostalitlusvõimele ja kasu tõestamisele
  • Maksed
    Integreerige maksed oma toodetega
  • ERP
    Hallake personali, aktsiate ja finantside ressursse
  • Avatud platvormid
    Kasutage turgusid ja äritegevuse tõhustamiseks
  • Ühendatud andmed
    Saavutage tõlgendatavus eksportides andmed API-sse
Mis meid teistest eristab
  • Saavutage parem müügitulemus
    Smartteki teenused aitavad ettevõtetel suurendada müüke ja edendada lao-, personali- ja finantsjuhtimist, suurendades omakorda klientide lojaalsust, tarnete ja mobiilsete tellimisprotsesside automatiseerimist.

  • Läbipaistev ärimudel
    Julgustame personali seaduslikult ja läbipaistvalt töötama, pakkudes neile uuenduslikku ja usaldusväärset tarkvara sündmuste teavituste, õiguste haldamise, sõrmejäljetuvastuse ja töögraafikuga.
  • Diferentseeritud lähenemine
    Smarttek koolitab ja teostab allhanget, tagades teie ettevõtte tõrgeteta toimimise. Aitame töötajatel teha inventuuri, personali- ja finantsjuhtimist.
    Igal kliendil on individuaalne tootejuht, kes juhib neid kõigi tootekasutuse väljakutsetega.
  • RestFull API tarkvara integreerimine
    Smarttek töötab võõrustussektoris, koostöös firmadega Syrve, Qikserve, Hores ja Paynt. Ühtlasi pakume klientidele mitmekülgset integreeritud lahenduste valikut.
    Igal partneril on kaasaegne API, mille abil suhelda, et saavutada koostalitlus ja jätkusuutlikkus.
AINULAADSETE ETTEVÕTETE TEENINDUS
Meie klientuur koosneb ainulaadsest ärikonsortsiumist: alates lihtsatest toidu tarne teenustepakkujatest kuni keerukate restoranikettideni, millel on toidutöötlemise, logistika, veebilehtede ja personaalne tarne teenus. Smarttek toetab vastavalt klientide vajadustele klassikalist ärimudelit, mis on toeks arengule ja aitab klientidel teha kohandatud otsuseid vastavalt valitud turueesmärgile ja strateegiale.

Smarttek on pakkunud teenuseid ja tooteid:
Võrgu infrastruktuuri seadistamine ja tugi
Loe veel
Täielik tellimistsükli automatiseerimine
Raamatupidamise ja ERP allhange
Loe veel
Laohaldus, personal ja finantsid, juhtimissüsteem
Loe veel
Turvaline ja kaasaegne müügipunkt (POS)
Loe veel
Kliendi pilve CRM süsteem ja elektroonilised kliendikaardid
Loe veel
Maksa & Telli ja iseteenindusrakendused
Loe veel
Keti ja frantsiisi haldussüsteemid
Loe veel
Toodete ja lahenduste hooldus ja koolitus
Loe veel

Smarttek-il on pidevalt täienev klientide nimekiri, sealhulgas nii populaarsed restoranid kui ka uued söögikohad

Kasu tuleb koostööst Smarttekiga

1
Töötage ainult uuenduslike ja end aja vältel tõestanud lahendustega
2
Hankige oma äriteekonnal koolitusi ja abi
3
Kulude minimeerimine lahenduste keskkonda implementeerides
4
Olge esimestena informeeritud kogu HoReCa valdkonna oskusteabest
5
Usaldusväärsete koostööpartnerite ja sõprade võrgustik
6
Teie ettevõtte vajadustele vastavad ekspertteadmised
Smarttek annab oma partneritele võimaluse areneda isikupärastatud innovatiivsuse ja asjatundlike lahenduste abil!
Avastage ettevõtte automatiseerimise võimukus Smartteki tõhusate, professionaalsete ja taskukohaste lahendustega.
SIA Smarttek MIXTURE ja Läti Investeerimis- ja Arenguagentuur allkirjastasid 5. septembril 2022 lepingu nr SKV-L-2022/408 programmi "Rahvusvahelise konkurentsivõime edendamine" raames antava toetuse kohta.

Programmi kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.

Made on
Tilda